31.jpg
32.jpg
63.jpg
54.jpg

Geen bevestiging ontvangen na gebruik webformulier ?

Beste gebruiker van onze webformulieren,

De problemen met het automatisch beantwoorden van ingevulde webformulieren blijven jammer genoeg aanhouden.
Er is al contact geweest met onze provider, maar die kon alleen maar aangeven dat er hard aan gewerkt wordt.
Er is naast de problemen met KPN nu ook een probleem met Microsoft

Uw inzending wordt wel door ons goed ontvangen, maar u ontvangt helaas niet onze bevestiging.
Deze wordt op een of andere onverklaarbare wijze geweigerd door de mailserver van KPN en Microsoft.
Hierdoor onstaat de indruk, dat wij uw vraag niet serieus nemen en dat betreuren wij.

Wij zijn helaas afhankelijk van onze provider en hopen op een snelle oplossing ! Tot die tijd vragen wij u gebruik te maken van een ander mailadres. Bv. @gmail.com

Tevens is gebleken, dat de mail regelmatig, onterecht, wordt aangemerkt als SPAM.
Kijk dan even in uw SPAMbox of u onze reactie toch heeft ontvangen.
Mocht u per ongeluk uw antwoordmail dubbel ontvangen, dan hoeft u hier niet op te reageren.
Dit komt, omdat we via een omweg uw mail toch proberen te bevestigen

Onze excuses voor dit ongemak.

De Webbeheerder

001.gif